A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Горондівська територіальна громада
Закарпатської області, Мукачівського району

Конкурс на заміщення вакантних посад Горондівської сільської ради

Дата: 08.04.2021 09:35
Кількість переглядів: 107

Виконавчий комітет Горондівської сільської ради

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування Горондівської сільської ради:

1) головний спеціаліст з питань освіти відділу освіти, охорони здоров'я, молоді та соціально-культурної сфери,

2) головний спеціаліст-головний бухгалтер фінансового відділу Горондівської сільської ради,

3) головний спеціаліст фінансового відділу Горондівської сільської ради,

4) державний реєстратор відділу з питань забезпечення діяльності ЦНАП,

5)начальник служби у справах дітей Горондівської сільської ради,

6)головний спеціаліст служби у справах дітей Горондівської сільської ради.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження служби;

  •  заповнену особову картку форми П 2-ДС з відповідними додатками;

  • дві фотокартки розміром 4X6см;

  • копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

  • копію документа, що посвідчує особу;

  • копію трудової книжки;

  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

 

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти участь, зазначених документів до заяви не додають.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надає Горондівська сільська рада. Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

 

         Термін прийняття документів до 11.05.2021 року.

    Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста з питань освіти відділу освіти, охорони здоров'я, молоді та соціально-культурної сфери:

 - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- без вимог до стажу роботи.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду начальника служби у справах дітей Горондівської сільської ради,

 - повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою

- вільне володіння державною мовою.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста служби у справах дітей Горондівської сільської ради:

 - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- без вимог до стажу роботи.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду - державного реєстратора:

 - повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи у сфері права не менше 3-х років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року;

- сертифікат  про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації    речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/ або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.          

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста- головного бухгалтера фінансового відділу:

 - повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою,

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста фінансового відділу:

 - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою,

- без вимог до стажу роботи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора