A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Горондівська територіальна громада
Закарпатської області, Мукачівського району

Конкурс на заміщення вакантних посад Горондівської сільської ради

Дата: 17.08.2021 12:53
Кількість переглядів: 78

Конкурс на заміщення вакантних посад Горондівської сільської ради

опубліковано 17 серпня 2021 року

 

Виконавчий комітет Горондівської сільської ради

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування Горондівської сільської ради:

  1. головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Горондівської сільської ради,

  2. адміністратор відділу з питань забезпечення діяльності ЦНАП,

  3. державний реєстратор відділу з питань забезпечення діяльності ЦНАП,

  4. начальник служби у справах дітей Горондівської сільської ради,

  5. головний спеціаліст служби у справах дітей Горондівської сільської ради.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заповнену особову картку форми П 2-ДС з відповідними додатками;

  • дві фотокартки розміром 4X6см;

  • копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

  • копію документа, що посвідчує особу;

  • копію трудової книжки;

  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

  • копія документу про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови.

 

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Особи, які працюють в органі самоврядування, де оголошено конкурс, і бажають взяти участь, зазначених документів до заяви не додають.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у Горондівській сільській раді. Конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

 

Термін прийняття документів до 20.09.2021 року.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку звітності та господарського забезпечення:

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра відповідного спрямування;

- громадянство України;

- знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- без вимог до стажу роботи.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду начальника служби у справах дітей Горондівської сільської ради:

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- громадянство України;

- знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста служби у справах дітей Горондівської сільської ради:

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;

- громадянство України;

- знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- без вимог до стажу роботи.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду - державного реєстратора:

- повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- громадянство України;

- знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи у сфері права не менше 3-х років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року;

- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/ або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду адміністратора:

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

 - громадянство України;

 - знання чинного законодавства України;

- навички роботи з комп’ютерною технікою;

- вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора