A A A K K K
для людей із порушенням зору
Горондівська територіальна громада
Закарпатської області, Мукачівського району

ЗВІТ ГОРОНДІВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ЗА ПРОРОБЛЕНИЙ 2023 РІК

Дата: 06.02.2024 14:37
Кількість переглядів: 277

Звіт сільського голови про пророблену роботу за 2023 рік

 

              Шановні жителі громади! 2023 рік приніс нові виклики та загрози спричинені агресією росії. Повномасштабне вторгнення агресора на територію нашої держави вплинуло на громадянське суспільство, роботу органів влади та місцевого самоврядування. Війна внесла негативні корективи в життя кожного громадянина та всього соціально-економічного життя України. Фактично зупинені капітальні видатки, які мали фінансуватися в 2023 році та не реалізовувались проекти, які планувалось завершити. Але навіть на фоні цього, сільською радою здійснювались та здійснюються заходи щодо забезпечення стабільної життєдіяльності та розвитку громади.

          Горондівська територіальна громада складається з адміністративного центру в с.Горонда та двох старостинських округів в селах Страбичово та Жнятино.  Загальна кількість населення громади 9727 чоловік. Загальна штатна чисельність  працюючих 36.5 од., у тому числі апарат управління 28.5 одиниць  (з них  6  посад вакантних), служба у справах дітей – 2 одиниці, фінансовий відділ 2 одиниці, відділ освіти – 5 шатних одиниць.

        Основною організаційно-правовою формою діяльності ради є сесія. У 2023 році станом на сьогоднішній день відбулося  8 пленарних засідань ради,  на яких розглянули та прийняли відповідні рішення з 221 питання. Це дає можливість вирішити ряд важливих питань життєдіяльності громади, управління майном,  земельними питаннями та питань порушених у зверненнях громадян, клопотаннях підприємств, установ та організацій.

         Рішення сільської ради приймались відкритим поіменним голосуванням, результати яких оприлюднюються на офіційному сайті сільської ради.

Виконавча діяльність сільської ради здійснювалася через виконавчий комітет, який проводив свою роботу, спрямовану на вирішення соціально-економічних, адміністративно-господарських, житлово-комунальних та інших важливих проблем громади. Виконавчий комітет координує й контролює роботу апарату виконавчого комітету та установ, що належать до комунальної власності територіальної громади.

           Станом на сьогоднішній день проведено 11 засідань виконавчого комітету розглянуто 109 питань.

На виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота щодо створення необхідних умов для реалізації права громадян на отримання інформації, яка відноситься до категорії публічної.

          Одним з основних напрямків діяльності виконкому сільської  ради є робота із зверненнями громадян, яка проводиться системно, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, за принципом доступності та відкритості.

         Працівниками виконкому та створеними комісіями порушені у зверненнях питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення громадян розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, в разі необхідності на засіданнях виконавчого комітету та сесіях сільської  ради приймаються рішення.

      Адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг Горондівської сільської ради здійснює свою діяльність з 13.04.2021 року.

Станом на 13.12.2023 рік Центром надання адміністративних послуг Горондівської сільської ради надано  4099  адміністративних послуг:

- послуги соціального характеру – 621;

-  реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання особи – 232,

(довідок з РТГ - 556)

- адміністративні послуги у сфері нотаріальних дій – 107;

- адміністративні послуги місцевого значення (матеріальна допомога громадянам, інші довідки) – 2185;

- адміністративні послуги із земельних питань – 137;

- адміністративні послуги з державної реєстрації  актів цивільного стану– 180,

-через ЦНАП послуги пенсійного характеру – 80 послуги.

З метою надання якісних адміністративних послуг у сфері соціального забезпечення населення  та взаємодії з органами соціального захисту робочі місця адміністраторів ЦНАП підключено до програмного комплексу «Соціальна громада».

Адміністратори ЦНАПу мають доступ до Єдиного державного реєстру речових прав у режимі перегляду для отримання інформації щодо  належності власнику відповідного житла на праві власності, а також з метою перевірки такого житла в іпотеці.

З метою виконання вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» у Горондівській громаді було запроваджено послугу «Дія.QR», яка надає можливість використовувати на території України електронні копії паспортних документів, відображені у мобільному застосунку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія», що нарівні з паперовими документами посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

Найбільшим попитом серед населення у 2023 році користувалися послуги:

– соціального характеру;

– питання реєстрації місця проживання;

– видача довідок та інші питання місцевого значення.

Соціальний захист

Соціальне забезпечення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь найбільш вразливих верств населення. За останні роки, на жаль, збільшується кількість громадян, які потребують соціального захисту. Соціальний захист громадян полягає у  підтримці населення шляхом надання соціальної допомоги та соціальних послуг.  З метою наближення надання державної допомоги сімʼям з дітьми, малозабезпеченим та багатодітним сімʼям, особам з інвалідністю, іншим пільговим категоріям та здійснення їх соціальної підтримки працівниками ЦНАПу через програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» станом на 13.12.2023 року було прийнято 621 заяву на призначення усіх видів державних допомог, у тому числі:

  • Допомоги – 340

  • Довідки про взяття на облік ВПО – 23;

  • Субсидії – 101;

  • Пільги на оплату житлово комунальні послуг– 62;

  • По програмі Турбота звернулось – 117 осіб

 

Цифровізація

З метою впровадження електронних послуг, посадових осіб було зареєстровано та підключено до наступних реєстрів та інформаційних систем:

  1. Реєстр територіальної громади Горондівської сільської ради за допомогою нової версії програмних засобів відомчої інформаційної системи ДМС з доступом через офіційний вебсайт ДМС;
  2. Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»;
  3. Доступ до порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (АРМ ЦНАП, АРМ для поштових адрес, АРМ ВОМС),
  4. Система електронної взаємодії  орагнів виконавчої влади.
  5. Державний реєстр актів цивільного стану.
  6. Єдина інформаційна система  соціальної сфери.
  7. Система електронної взаємодії органів виконавчої влади.

 

БЮДЖЕТНИЙ ПРОЦЕС

 Доходи бюджету за 2023 рік

До сільського бюджету  за   2023 рік     власних   надходжень надійшло    28 719,3тис. грн., що становить 112,1% до  плану. 

 

Понад планом надійшло 2 917,7 тис.грн.

Основних бюджетоутворюючих податків надійшло:

 •       податку на доходи фізичних осіб – 18 465,2тис.грн., (64,3% надходжень загального фонду),

         Кошти надходять від сплати  ПДФО заробітної плати працівників, в т.ч.  від військової частини (до 1 жовтня 2023 року), та з доходів  інших ніж заробітна плата –це нарахування ПДФО на оренду землі (паїв), перерахування ПДФО від продажу  електроенергії фізичними особами, сплата ПДФО при річному декларуванні та інш. 

•        єдиного податку   -  5 155, 2 тис. грн.(18,0 % надходжень загального фонду)

•        плати за землю – 3443,4 тис. грн. (12,0% надходжень загального фонду),

•        податку на нерухоме майно - 680,3 тис. грн.

Інших податків  в 2023 році надійшло:

  • акцизного податку -  513,2 тис.грн,
  • рентної плати  за спеціальне використання лісових ресурсів -              277,7 тис.грн.
  • надходження від орендної плати за користування цілісним комплексом-25,1 тис.грн..

 

Перелік основних бюджетоутворюючих підприємств

Назва  підприємства                        Сплатили в сільський бюджет в 2023 році

 

ТОВ "НСВ ГРУП"        ---------------------    823,0тис.грн.

АТДПЗКУ                     ---------------------    501,4тис.грн.

ТОВ "Корлеа Енерго"  ---------------------    384,7тис.грн.

ПП "КОМПАНІЯ "НАДЕЖДА" -----------   377,9тис.грн.

АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"   --------------------    360,8 тис.грн.

СТОВ "АГРО-ЛУЧКИ"  --------------------     307,6тис.грн.

Ф-Я "МУКАЧ ЛІСОВЕ ГО-ВО" -----------    212,9тис.грн.

ТОВ "САРГАС СОЛАР  --------------------     174,4тис.грн.

ТОВ "ЕЛІОС ЛУЧКИ"   --------------------      174,2тис.грн.

ТОВ «Корпорація«ЗНГ-Карпати» --------      133,5 тис.грн.

ДП ДАК «Хлібна база №89» --------------       69,8 тис.грн.

Коротко про доходи за попередні три  роки:

З державного бюджету в 2023 році отримано міжбюджетних трансфертів:

Освітньої субвенції  -    26 284,7 тис.грн.

Базової дотації - 23 807,8 тис.грн.

Дотації з місцевих бюджетів – 756,5 тис.грн.

Отримання міжбюджетних трансфертів з державного бюджету за три  роки:

                   В цілому дохідна частина  загального фонду сільського бюджету (разом із міжбюджетними трансфертами)  в 2023 році   виконана на   103,9відс. (при плані 76 544,7тис.грн.,виконання складає 79 568,3тис.грн.).

           Протягом 2023 року фінансовим відділом  проводився щоденний моніторинг надходження доходів та щомісячний аналіз показників надходження платежів до сільського бюджету у розрізі податків та платежів. Платникам податків щомісячно,  як  усно,  так  і  письмово, наголошувалося про терміни та суми сплати до бюджету. Спільно із землевпорядниками сільської ради   проводилась відповідна робота із податковою інспекцією, земельним відділом, державними реєстраторами. За 2023 рік проведено 4 зустрічі-наради   з платниками податків та зборів з  питань легалізації  виплати заробітної  плати та зайнятості населення. Постійно проводиться   роз’яснювальна  робота з фізичними  особами-підприємцями  щодо несвоєчасної сплати податків до всіх рівнів бюджету.

 

Видатки бюджету за 2023 рік

Загальний обсяг видатків (із змінами) Горондівського сільського бюджету  на 2023 рік передбачався у сумі 72 262,1 тис. грн.

    Протягом 2023 року  спрямовано вільного залишку загального та спеціального фонду  бюджету -  17 129,3 тис.грн.

 

Протягом звітного періоду проведено видатків на суму 82 203,0 тис.грн. тис. грн.,

За звітній період використано кошти на:

-заробітну плату з нарахуваннями – 51 623,0 тис.грн.,

-продукти харчування-  1 316,7 тис.грн.

-на оплату енергоносіїв –  3 324,5 тис.грн.

Зазначені кошти забезпечили в повному обсязі  заробітну плату в бюджетній сфері громади, харчування в дошкільних закладах та із 1 вересня 2023 року в  середніх школах.  Заборгованості за спожиті енергоносії немає.

 

Всього із загального фонду сільського бюджету профінансовано видатки за усіма напрямками діяльності в загальному обсязі   88 392,3 тис.грн., в тому числі:

 

На галузь ‘Освіта’ – 52 509,8 тис. грн.

На галузь ‘Культура’ – 335 тис.грн.

На забезпечення функціонування органів управління -10 534,8 тис.грн.

На Соціальний захист  - 1 241,3 тис.грн.

На благоустрій населених пунктів – 15 951,0 тис.грн.

 

    На фінансову підтримку  військових  формувань Збройних Сил України перераховано 2000,0 тис.грн.

Більш детально про використання бюджетних коштів  проінформуємо далі по звіту, при розгляді відповідних  галузей та  розпорядників коштів сільського бюджету.

 

ВИДАТКОВА ЧАСТИНА  БЮДЖЕТУ ЗА 2023 РІК

(станом на 14.12.2023р.)

Забезпечено реалізацію програм соціального захисту населення на 2023 рік. Загальна сума видатків на реалізацію програм склала 1 550 000 гривень, з яких зокрема:

 

•  Одноразова допомога на лікування по Програмі «Турбота» у сумі 571 000,00 гривень (117 чоловік), з яких 7 чоловік отримало допомогу на лікування на суму 125 000,00 гривень, згідно рішення сесії.  Крім того по вищевказаній Програмі  виплачено 120 000,00 гривень одноразової матеріальної допомоги членам сімей загиблих воїнів (4чол.);

•  Програма надання допомоги на поховання деяких категорій осіб – 88 000,00 гривень (18чол.),

•  Програма лікування нефрологічних хворих у сумі 243 356,93 гривень (6 чол.);

•  Компенсаційні виплати особам, які надають соціальні послуги в сумі 102 718,89 гривень (7 чол.);

  • Програма лікування окремих захворювань (онкологія та епілепсія) у сумі 21 080,03 гривень (8 чол.).

 

По програмі «Благоустрою»:

  • забезпечено оплату вуличного освітлення населених пунктів на суму 205 515,23 гривень  та придбано витратних матеріалів для мережі вуличного освітлення у сумі 28 675,00 гривень;
  • проведено оплату за вивіз сміття із сільських кладовищ на суму 22 519,28 гривень;
  • експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, виготовлення документації,  технічний нагляд робіт на суму 14 140 141,54 гривень.

За звітний період забезпечено в повному обсязі фінансування видатків на виплату заробітної плати, проведено розрахунки бюджетних установ за спожиті енергоносії.

За 2023рік з бюджету громади:

  • перерахована субвенція Кольчинській ТГ на утримання підопічного безхатченка жителя с.Горонда за загальним фондом у сумі 144 200,00 гривень;
  • перераховано на  Програму «Попередження надзвичайних ситуацій та забезпечення пожежної безпеки на території Горондівської сільської територіальної громади»ГУ ДСНС України у Закарпатській області у сумі 70 000,00 гривень;
  • перераховано по Програмі «Підвищення ефективності виконання повноважень органами виконавчої влади щодо реалізації державної регіональної політики та впровадження реформ на 2023 рік»  Мукачівській РДА  100 000,00 гривень;
  • перераховано кошти по Програмі «Сприяння матеріально-технічного забезпечення військової частини А 4795, А 2678 Командування сил логістики Збройних сил України» 2 000 000,00 гривень.
  • перераховано кошти по Програмі «Інформаційного та матеріально-технічного забезпечення управління соціального захисту населення Мукачівської РВА для соціального обслуговування населення Горондівської сільської ради на 2023 рік» 20 000,00 гривень;
  • перераховано по Програмі «Профілактики злочинності на території Мукачівського району на 2023 рік»  Головному Управлінню Національної поліції 210 000,00 гривень.

 

Державні закупівлі

За звітний період із використанням системи електронних публічних закупівель Prozorro сільською радою оголошено 12 відкритих торгів з особливістю на загальну суму 13841218 грн.

Земельні відносини

        Одним із основних напрямків роботи Горондівської сільської ради є вирішення питань, які стосуються регулювання земельних відносин  сільської територіальної громади з орендарями – фізичними і юридичними особами. Їхня важливість полягає не лише в задоволенні потреб орендарів, а і в наповненні бюджету громади.

      Проведено аудит земельних ділянок комунальної власності, які перебувають в орендних відносинах. Крім того сільська рада активно співрацювала з Міністерством розвитку громад та  інфраструктури  щодо залучення інвестицій у громаду. Внаслідок чого до нас зайшли дві великі компанії, що планують будівництво мультимодальних терміналів, це ТОВ «НСВ Груп» та ТОВ «ДІ ЕМ ВІ ГРУП». Будівництво такого роду об'єктів  сприятиме розвитку транспортно-логістичних перевезень, що у цей складний воєнний час є надзвичайно актуальним як для економіки нашої держави, так  і для розвитку громади це значний прогрес.

Станом на 01.01.2023 року на території Горондівської сільської територіальної громади було наявно 28 діючих договорів оренди землі. На сьогодні  додатково укладено і зареєстровано 5 договорів оренди земельних діянок, а саме: ПП «Компанія Надежда» 3 договори на земельні ділянки загальною площею  18 га, ТОВ «НСВ Груп» 2 договори на земельні ділянки загальною площею 6.5 га, 9 договорів оренди  мають пройти процедуру реєстрації (ТОВ «НСВ Груп» 2 земельні ділянки загальною площею 35.50 га, ТОВ «Еліос Лучки» 5 земельних ділянок загальною площею 14.59 га, ТОВ «ДІЕМ ВІ ГРУП» 2 земельні ділянки площею 21.98 га), щодо двох ділянок (загальною площею 5.3 га) виготовляються проекти відведення земельних ділянок для передачі їх в оренду.

На постійній основі проводяться інформативні роз’яснювальні заходи з власниками нежитлової нерухомості, щодо впорядкування земельних відносин та використання земельних ділянок в правовому полі.

У сфері медицини

        Мережа закладів охорони здоров’я включає 3 лікарські амбулаторії загальної практики сімейної медицини, які на сьогоднішній день перебувають у підпорядкуванні КНП «ЦПМС Великолучківської територіальної громади». Протягом звітного року з  місцевого бюджету було виділено кошти в сумі тис.грн. для оплати  комунальних послуг  закладами охорони здоров'я на суму  221935 грн.

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

І. Діяльність закладів культури

    У 2023 році мережа закладів культури Горондівської ТГ включала 6 закладів культури: 1 будинок культури, 2 сільських клуби та 3 бібліотеки. Проте через брак кадрів фактично функціонувало всього три заклади : Будинок культури с.Горонда, бібліотеки сіл Жнятино та Горонда.

     Відповідно до Плану проведення культурно-масових заходів на території Горондівської сільської ради , було проведено такі заходи:

     В лютому місяці провели захід до дня пам᾽яті  Небесної Сотні: "Герої не вмирають".

     В березні місяці було оформлено виставку до Дня народження Т.Г.Шевченка, та проведено конкурс віршів "Тарасова струна не вмирає".                                      

    У  квітні місяці у Чистий четвер учасниця художньої самодіяльності БК Вероніка Костик у віршованій формі відтворила обряд виконання пасхи «Пасхальний звін лунає звідусіль».                                                              

     В травні місяці проведено захід присвячений дню пам’яті та примирення, пам’яті жертв другої світової війни «Подвигу вічно жити». На захід було запрошено захисника України славного воїна ЗСУ Мучичка Й.Й.

     У липні місяці було проведено історичну годину до Дня Державності України «Державність вимріяна поколіннями!».

     У серпні  місяці було проведено святковий концерт до дня Незалежності України «Всім серцем любіть Україну свою!»

      У листопаді місяці було оформлено виставку до дня Гідності та Свободи: « Україна - країна нескорених!»

      Вокальний ансамбль Будинку Культури  зустрів делегацію проекту: « HorondaPlatform» з привітальним словом та піснею.

      У грудні місяці на базі будинку культури було проведено І етап Всеукраїнського учнівського конкурсу « Новорічна композиція». Кращі роботи доставлено до Закарпатського обласного центру дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН» для участі в ІІ етапі даного Конкурсу.

     6 грудня 2023р. було проведено вечір-зустріч : «Мир у тебе в руках» , присвячений Дню Збройних Сил України. На свято були запрошені захисники, матері, вдови загиблих воїнів нашої громади. Їм було вручено грамоти та подяки Горондівської сільської ради.

      Сучасні виклики системи соціокультурної діяльності спонукають фахівців галузі постійно вдосконалювати свої фахові компетенції.  У цьому році на базі Закарпатської обласної Академії Культури і Мистецтв курси підвищення кваліфікації за програмою «Підвищення кваліфікації керівних працівників та методистів закладів клубного типу» пройшла директор Будинку культури с. Горонда  Логай М.В..

На утримання закладів культури з місцевого бюджету витрачено у 2023 році

312400 грн.  

 

ІІ. Функціонування закладів освіти на території сільської ради

(Навчально-виховний процес)

 

У 2023-2024 навчальному році мережа закладів освіти Горондівської територіальної громади становить:

4 заклади загальної середньої освіти: Горондівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів, Страбичівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів, Жнятинська гімназія № 2 з угорською мовою навчання, Жнятинська початкова школа;

3 заклади дошкільної освіти: Горондівський ЗДО, Страбичівський ЗДО, Жнятинський ЗДО.

У 4 закладах загальної середньої освіти на початок 2023-2024 навчального рокунавчалися 1184 здобувачі освіти (57 класів), з них:

412 учні 1-4-х класів,

616 школярів 5-9 класів,

156 учнів 10-11 класів.

Освітній процес був організований у 22-х класах початкової ланки, 28-х – середньої ланки і 7-ох класах старшої ланки (разом 57 класів). Середня наповнюваність класів становить 21 учень.

У 2023-2024 навчальному році дошкільну освіту здобувають 223 дітей віком від 2 до 6 років.

  •   В  ЗЗСО  було організовано гаряче харчування у формі кейтерингу ( доставка готових обідів).  Для учнів  пільгових категорій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 р. №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» харчування забезпечувалося за рахунок коштів місцевого бюджету Горондівської сільської ради. Крім того, за рішенням виконавчого комітету Горондівської сільської ради звільнено від плати за харчування дітей, батьки яких захищають державний суверенітет нашої держави в зоні бойових дій, а також дітей, сім’ї яких перебувають у складних життєвих обставинах. Вартість шкільних обідів становила 65 грн. Всього на кейтеригнгові послуги виділено –  414960,00 гривень

 

       На  харчування в ЗДО виділено коштів на суму  -  приблизно один мільйон (915460,00) гривень. Середня вартість харчування однієї дитини на день у 2023 році в середньому  становила 60 грн. для дітей старшого віку та  55 - для дітей ясельного віку.  Батьківська плата за харчування становить 40%.

    До Різдвяно-новорічних свят за рахунок коштів Горондівської сільської ради закуплено новорічні подарунки для всіх вихованців ЗДО та 1-4 класів ЗЗСО Горондівської ТГ на суму 99 532 грн.

   У 2023 році своєчасно, у повному обсязі забезпечено виплату заробітної плати працівникам освіти громади. Стовідсотково здійснено виплати на оздоровлення педагогічним, технічним, бібліотечним і медичним працівникам.  Всього на заробітну плату використано – 44 900 000 грн.,  з них: субвенція з державного бюджету – 26 284 700 грн; місцевий бюджет – 18 572 400 грн.

    Крім того всі педагогічні працівники  отримали премії до Дня працівників освіти ( на суму 918 900 грн. ) та Дня дошкілля (на суму 238 400 грн.).  У повній мірі, у розмірі 100% посадового окладу, всі педагогічні працівники отримали грошову винагороду за пророблений рік відповідно до ст.57 Закону про освіту (всього 1 198 800 грн). Технічний персонал закладів загальної середньої освіти премійовано до Дня працівників освіти та до Різдвяно-новорічних свят на загальну суму  273500 грн.  та технічних працівників закладів дошкільної освіти – на загальну суму 348 536 грн.

       У 2023 році інклюзивне навчання  було організовано у  двох закладах загальної середньої освіти (Горондівський та Страбичівський заклади освіти) у чотирьох класах для 4-х осіб з особливими освітніми потребами за різними нозологіями. У школах працює чотири асистенти вчителя. Проведено корекційні заняття з учнями на загальну суму 54 400 грн. Також Горондівська сільська рада та відділ освіти, культури, молоді та спорту уклали договір з «Інклюзивно-ресурсним центром №1» Верхньокоропецької сільської ради , який надає корекційно-розвиткові  послуги дітям з особливими освітніми потребами на загальну суму 54 тис 400грн. за 2023 рік.    В обох закладах функціонують ресурсні кімнати для занять з учнями, що мають освітні труднощі. Кімнати забезпечені меблями, обладнанням та дидактичними матеріалами, придбаними за кошти місцевого бюджету.

        Одним з пріоритетних завдань є забезпечення організованого підвезення учасників освітнього процесу до закладів освіти. З вересня 2023 року  організовано підвозилося  60  учнів з с. Жнятино.   Підвіз здійснювався шкільним автобусом до Горондівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Шкільний автобус також залучався для перевезення здобувачів освіти на екскурсії, змагання, конкурси різного рівня.

Ефективне функціонування закладів освіти – основа  високої якості надання освітніх послуг.

Освітній процес у закладах освіти Горондівської ТГ забезпечує 120 учителів. Обслуговуючого (технічного) персоналу – 47.

В закладах дошкільної освіти працюють  – 34 педагоги. Обслуговуючого (технічного) персоналу – 41.

За підсумками у 2022-2023 навчальному році відповідно до списків поданих керівниками закладів освіти атестаційними комісіями І та ІІ рівня підлягало атестації 35 педагогів; проатестовано – 35 педагогічних працівників.

Атестаційною комісією ІІ рівня відділу освіти Горондівської сільської ради атестовано– 18 педагогів ЗЗСО, 3 педагогів – ЗДО.

За результатами атестації  педагогів закладів загальної середньої освіти у 2023 році:

  • присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» – 1 педагогу;
  • присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 5 педагогам;
  • підтверджено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» – 12 педагогів;
  • присвоєно педагогічне звання «старший вчитель» – 1;
  • підтверджено відповідність раніше присвоєному званню «старший вчитель» – 5;
  • підтверджено відповідність раніше присвоєному званню «вчитель-методист» – 1.

За результатами атестації педагогів закладів дошкільної освіти у 2023 році:

  • встановлено11 тарифний розряд – 1 педагогічному працівнику;
  • присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» – 1 педагогічному працівнику;
  • присвоєно педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагогічному працівнику.

 

Зміни в соціальному та економічному житті країни потребують підготовки та виховання компетентної, комунікабельної, творчої, гармонійно розвиненої особистості, здатної швидко адаптуватися до життєвих умов. З цією метою в нашій громаді проводиться системна робота щодо залучення обдарованої та талановитої молоді до різних галузей науки, техніки, культури й мистецтва, створення умов для їх духовного, інтелектуального, творчого розвитку та професійного самовизначення.

В умовах воєнних викликів у 2023-2024 навчальному році робота з обдарованою учнівською молоддю залишається одним із пріоритетних напрямків роботи відділу освіти, культури, молоді та спорту Горондівської сільської ради та ЗЗСО.

З метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді та згідно з графіком проведення II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2023-2024 навчальному році в листопаді-грудні 2023 року в Горондівській ТГ проведено ІІ етап змагань із 13-ти навчальних предметів.

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 145 учнів 6-11 класів. Цьому передувало проведення в жовтні-листопаді І етапу шкільних олімпіад.

Відповідно до рішень журі та оргкомітету переможцями II етапу та учасниками III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад визнано 19 учнів.

З метою виявлення творчо обдарованої молоді та розвитку її потенціалу, виховання у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, виявлення майбутньої плеяди митців художнього слова в листопаді2023 року серед учнів 5-11-х класів закладів загальної середньої освіти громади відбулися ІІ етап ХІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХХІV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика серед учнів 3-11 класів. Переможцями ІІ етапу та учасниками ІІІ етапу ХХІV Міжнародного конкурсу імені Петра Яцика стали 9 учнів.

З метою розвитку творчих здібностей дітей, виявлення талановитої учнівської молоді, залучення молодого покоління до джерел і процесу творення українського народного мистецтва, сприяння налагодженню духовного контакту дитини та батьків через залучення їх до спільної творчості на традиційному ґрунті 5 грудня 2023 року проведено підсумки І етапу Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція».Свої роботи для участі у І етапі Конкурсу представили 22 учнів всіх закладів загальної середньої освіти громади. Враховуючи вимоги до оформлення робіт, що  надсилаються на Конкурс журі визначило 11 робіт у 7 номінаціях для участі у ІІ (обласному) етапі.

ІІІ. Розвиток матеріально-технічної бази закладів освіти.

        Найбільша увага в умовах воєнного стану прикута до створення безпечних умов для учасників освітнього процес. Так значних змін зазнала і форма надання освітніх послуг мешканцям громади, адже збереження життя дітей стало пріоритетним. З цією метою на початку липня 2023 року задля створення безпечного освітнього середовища на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з військовими діями на території громади, комісія у складі працівників відділу освіти, культури, молоді та спорту Горондівської сільської ради,  ДСНС, представників закладів охорони здоров’я, Держпродспоживслужби, Національної Поліції провели обстеження закладів освіти на наявність в них захисних споруд цивільного захисту, дотримання вимог наказу МВС від 09.07.2018 № 579 “Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 липня 2018 р. за № 879/32331 та санітарних норм. Комісією було розглянуто всі можливі варіанти облаштування найпростіших укриттів у закладах освіти Горондівської ТГ для того, щоб організувати навчальний процес в очному форматі для всіх учнів та вихованців . 

       Внаслідок проведеної роботи, облаштовано додаткові місця для укриття учасників освітнього процесу та, з 01 вересня 2023 року, в закладах освіти Горондівської ТГ навчання повністю відновлено в очному форматі.

   З урахуванням пріоритетності потреб, з метою створення безпечних умов навчання і роботи освіти, та для підготовки до нового 2023-2024 н.р. були виділені кошти в сумі:

 

- на ремонти  та облаштування укриттів – 4 275 904,40 грн.,

- на придбання - понад двох мільйонів (2 108 842,00 грн.).

Горондівський ЗЗСО  - використано 1510817,00 грн.

Виконані роботи :

-  поточний  ремонт (укриття) а саме: будівництво захисної стіни; ремонт коридору 1 поверху  -  облаштування захисної стіни з бетонних блоків;

-  ремонт коридору лівого крила першого поверху школи,  двох класів  та  облаштування ресурсної кімнати.

    Частина робіт ( зокрема, влаштування стяжок  та встановлення  плитки керамічної в коридорі першого поверху на суму 345,0 тис. грн..) була виконана у грудні  2022

 

 Страбичівський ЗЗСО:

  • 791782,00 грн. витрачено на облаштування укриття а саме: будівництво захисної стіни до приміщення їдальні, заміна електропроводки, поточний ремонт приміщення  ;
  • 199994,40 грн. – виконано поточний ремонт приміщення (вхід до актового залу та актовий зал) ;

Жнятинська гімназія з угорською мовою навчання:

  • На 199916,40 грн. виконано наступні роботи:
  • встановлення жолобів на задній частині будівлі;
  • поточний ремонт класу (заміна електропроводки, шпаклювання стін та стелі, ремонт підлоги) .

Горондівський ЗДО :

Засвоєно 284332,00 грн

Виконані роботи:

  • замінено 12 дверей, електропроводку, проведено поточні ремонти у приміщеннях укриттів ;

190919,00 грн. – витрачено на поточний ремонт правого крила коридору ( стіни, стеля,плитка керамічна) та 95000,00 грн. – на поточний  ремонт  котельні  господарським способом;

Страбичівський ЗДО:

  • 803812,80 грн. витрачено на поточний ремонт коридорів (приміщень для укриття) із заміною  27 дверей, частково вікон внутрішніх, електропроводки, підлогового покриття, а саме плитки керамічної, стін та стелі;
  • 199330,80 грн. - на ремонт пральні із заміною вікон, дверей,  влаштування плитки керамічної, стін, стелі ,встановлення умивальників унітазів та душової кабіни;

 Жнятинський ЗДО:

Проведено поточний ремонт приміщення котельні, складського приміщення та зовнішньої стіни (фасаду)господарським способом (придбання);

    На придбання в заклади освіти було виділено :

                (1909910,00  грн.), зокрема:

   - на придбання  акумуляторів – 76000,00 грн;

   - на придбання  телевізорів для 5 класів НУШ – 99950,00 грн;

   - на придбання  парт та меблів для 5-6 класів НУШ – 953600,00 грн.;

   - на придбання  засобів навчання для 5-х класів НУШ   - 99400.00 грн.;

   - на придбання  радіаторів  - 46950,00 грн;

   - на придбання  радіаторів керамічних - 54400,00 грн;

   - стільці  для  актового  залу  Страбичівського ЗЗСО -100000,00 грн.;

   - придбання жалюзів  вертикальних в ЗЗСО – 84670,00 грн;

   - придбання металопластикових дверей в ЗЗСО – 37500,00 грн;

 -придбання  будівельних матеріалів (деревина, труби на котельню,          профнастил, цемент, пісок, щебінь, ламінат, плитка керамічна, шпаклівки фарби, краски і т.д) -181390,00 грн.

- придбання  господарських товарів : циркуляційні насоси, компресори, косилки, крани для пісуарів, змішувачі, світильники, автовимикачі, тачки, віники, швабри іт.д) – 105000,00 грн;

- придбання канцелярських  товарів, миючих, чистящих засобів і т. д - 83700,00 грн;

  • на паливно-мастильні матеріали  та обслуговування транспортних засобів(в т.ч. дизпаливо, фільтр масляний, антифриз, масло дизельне) – 66750,00 грн;
  • шкільна документація – 20000,00 грн;
  • новорічні подарунки для ЗДО, І-ІV класів та учнів пільгових категорій – 99532.00  грн.

    Видатки  на  послуги  по закладах  освіти  склали  3523970,00 гривень а саме:

-  послуги до підготовки  опалювального періоду (повірка котлів, лічильників, димоходів,надземних та підземних трас) - 77565,00 грн;

-  розробка проектно - кошторисної документації для укриттів - 32400,00 грн. –

-  послуги доступу до мережі інтернет- 33600,00 грн. 

-  послуги з охорони ЗОДІАК і К – 31200,00 грн;

-  послуги по дератизації 49985,00 грн;

-  послуги з вивезення побутових відходів АВЕ – 38800,00;

-  послуги по відкачуванню вигрібних ям – 13000,00 грн;

 - інжинірингові послуги, послуги лабораторних досліджень та інші  - 8000,00 грн.

Послуги з постачання та розподілу  електроенергії  складають - 809000,00 грн.

Послуги з постачання та розподілу природного газу складають -1 100 000,00 грн.

 

Служба у справах дітей Горондівської

сільської ради

 

                    Служба у справах дітей Горондівської сільської ради є виконавчим органом Горондівської сільської ради. Одним із найважливіших завдань служби у справах дітей є захист прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які проживають у сім’ях, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків.       

                    Загальна кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебували на первинному обліку служби у справах дітей станом на 01 січня 2023 року 18, з них 5 дітей-сиріт та 13 дітей, позбавлених батьківського піклування.

                    Протягом 2023 року 3 дітей набули статус дитини, позбавленої батьківського піклування.

                    На місцевому обліку перебуває 4 дітей, які підлягають усиновленню.

                    За звітній період з первинного обліку служби у справах дітей було знято 4 дітей, з них 3- у зв’язку з досягненням повноліття, 1- у зв’язку з усиновленням.

                    Протягом 2023 року на квартирний облік взято 2 дитини, позбавлені батьківського піклування. Загальна кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які перебувають на квартирному обліку складає 11 осіб.

                    4 (четверо) дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку, отримали одноразову грошову допомогу в розмірі 1810,0 грн.

                    5 (п’ятеро) випускників навчальних закладів Горондівської ТГ, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, отримали одноразову грошовою допомогою в розмірі 15 534 грн.

                    З метою контролю за додержанням прав дітей проведено обстеження умов проживання та складено 33 акти.

                    У 2023 році проведено 12 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких були розглянуті питання, що стосувалися прав та інтересів дітей, а саме:

                    -забезпечення збереження майнових, житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

                    -підготовка висновків органу опіки та піклування про доцільність/недоцільність позбавлення батьківських прав;

       -призначення опіки (піклування);

       -припинення опіки (піклування);

       -влаштування дітей до закладів системного інституційного догляду та виховання;

        -визначення місця проживання дітей;

   -затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

         -про надання дозволу на відчуження майна.

     Підготовлено та подано до суду 6 висновків органу опіки та піклування про доцільність/не доцільність позбавлення батьківських прав.

       Протягом 2023 року взято участь у 15 судових засідання щодо захисту прав та інтересів дітей.

          На кінець 2023 року на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 17 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із яких 9 дітей перебувають на виховання у сім’ї опікунів (піклувальників), 4- в закладах інституційного догляду, 2 - у прийомній сім’ї, 2- навчаються та проживають у професійно-технічних закладах.

                   

У сфері військового обліку

Протягом звітного пероду отримано  47 розпоряджень  на оповіщення військовоозобовязаних, оповіщено 1380 чоловік. Також було дано розпорядження  про забезпечення  виконання завдань  з комплектування військових частин в обсязі  не менше як 3 одиниці техніки,  доставлено 2 одиниці.  З 24.02.2022 року призвані по мобілізаії  до лав ЗСУ 85 чоловік. Доставлено до призовної дільниці для поведення приписки 26 юнаків.

Допомога Збройним Силам України

   Протягом звітного періоду на фінансову підтримку  військових  формувань Збройних Сил України перераховано 2000,0 тис.грн. За домовленістю з керівництвом  ТОВ «Агро Лучки»  передано спонсорські кошти в сумі 103 тис.грн. волонтерській організації на закупівлю квадрокоптера для однієї з військових частин.

Щодо планів на майбутнє

      Захист нашої свободи та територіальної цілісності у цьому та минулому році відтіснив на другий план реалізацію багатьох проектів і задумів. Та, незважаючи на це, сільська рада працювала. Ми намагалися не тільки підтримувати життєдіяльність громади, а й забезпечити покращення умов проживання громадян, залучати нові інвестиційні проєкти, які в майбутньому забезпечать її розвиток та процвітання.

      Впровадження нових напрямків співпраці з міжнародними організаціями, залучення інвестицій державних підприємств, підтримка малого місцевого бізнесу дозволять збільшити видатки на розвиток громади, створити нові робочі місця, що у свою чергу сприятиме покращенню добробуту населення.

Вже у червні ТОВ «ДІ ЕМ ВІ ГРУП» планує завершити першу стадію будівництва об'єкта, що дасть змогу відкрити  50 робочих місць; ТОВ «НСВ Груп»  протягом 2024 року планують  працевлашувати  110 чоловік на  мультимодальному терміналі, а в подальшому на Горонда Платформ  відкрити ще 1500 робочих місць.  ПП «Компанія Надєжда»  після  реалізації будівництва, планує працевлаштувати додатково 50 осіб.

           Підсумовуючи роботу за  рік, можна сказати, що більшість запланованого нам все-таки вдалося виконати. Не можна сказати, що було легко, проте в громаді є працьовиті, небайдужі, чуйні, цілеспрямовані люди, які переймаються проблемами громади і не стоять осторонь при їх вирішенні. Щиро вдячний таким людям, які займають активну громадську позицію.

        Сподіваюсь на  подальшу  співпрацю  і  взаєморозуміння, активність  і свідомість  громадян.   Разом будемо й надалі працювати в обраному напрямку в інтересах і на благо громади, для загального добра й благополуччя, намагаючись максимально і в повному обсязі задовольнити потреби жителів, а головне – виправдати довіру людей

Особливо хочу подякувати усім, хто долучається до волонтерської роботи та допомоги ЗСУ. Як ніколи ми єдині і об'єднані, віримо в перемогу. Ми переможемо, бо з нами Бог!

 

СЛАВА УКРАЇНІ!    ГЕРОЯМ СЛАВА!

                                        

Дякую усім за увагу.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора